Blog by Jordi Prieto

.

dimecres, 1 de gener del 2014

Sortides varies...


 Baixan a Berga a les 8:00h. i a -6º

Hola companys, aveure...per on començo, que ja no m´am recordo ni de les sortides que faig...
Diumenge vaig sortir pel Bergueda amb el Peña, en principi a fer una ruteta guapa, pero per mi no era el dia, estaba una mica saturat,havia sortit molt seguit els dies d abans i amb un parell d´horetes vaig tindre prou, em quedo amb els corriols que em va ensenyar el Peña...que guapus!! pero res, vaig plegar i vaig anar a fer 3 horetes de montanya a peu amb les meves filles, i uns amics, mentrestan la Lorena a -6 º estaba fent carretera...Buff, vaya tela, quin desastre, jejeje
Per cert, despres el Peña es va fer una ruteta que tela!! si arribo a anar em moru pel cami..;)
 Desde la Figuerassa i amb el movil, vaja panoramica!!

Dimarts, sortideta amb el meu germa per Collserola per fer la despedida de l´any, bem fer els corriols de Molins i despres la zona de la Rierada per la Siberia, bona ruta!!

 Aqui amb el meu germa pujan per la rierada
Corriols de Molins
Baixada Rierada
Pujada per la Rierada
Dimecres sortideta de any nou amb la Lorena,  volteta de tranquis i per treume una mica l´ansia vaig baixar per el Dragon Kahn,ella per la pista de Can Pasqual i despres ens retobarian abaix.
I aqui amb Lorena, per la zona de Can Pasqual
Baixada per el bosquecillo
Baixada del Dragon Kahn

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada