Blog by Jordi Prieto

.

dimecres, 8 de gener del 2014

Pedalant dissabte, Ruta diumenge per el Garraf i dilluns...trinxada de roda.

La unica i poc agraciada foto de diumenge, jajaja

Dissabte 4, 30 kms i 900 D+:
Sortideta matinal a fer unes trialeras amb el xiriviri que queia...Pujar per la torreta de Can Parcual, i baixada per el Drangon Kahn, em vaig posar la camara mirant darrera pero mal colocada, i nomes es veu el casc i una mica la copa dels arbres...pero guai, encara tot humit es fa tot a 0.
Despres cap a Vallvidriera a baixar  pel (BikeParck de Collserola)...bueno, jo li dic aixi perque te unas rampes fetes de fusta i una zona final...entretinguda, la qual vaig baixarla tota fins que despres de les arrels una vegada pasat vaig destalonar de davant...millor mirarlo al video...pero molt millor es baixarla i saver lo que hi ha allá..jejeje 
 Captura de per on es pasa

Roda de davant...Aixo es lo que pasa quan es baixa per alguns trams xungus i es porta un neumatic lleuger al limit...
video destalonada final!!
Diumenge 5, 85 kms i 2.400 D+:
Ruta per Garraf, un bon demati...de aqui a dues setmanas es fa la pedalada dels 5 pics, es una cursa nova i han tingut el detall de penjar el track,jejeje pues a xafardejar aveure el qué, consisteix en pujar els 5 pics del Garraf(cosa que no estic d´acord, ja que son molt els que falten..i nhi han de mes macos)pero bueno, la cursa consta de 40 kms als quals jo li vaig afegir uns altres 45...amb 4 pics mes, perque quedes una cosa decent.
Per exemple el peatge obligat per anar al Garraf des de L´Hospitalet, pujar Sant Ramon a la anada i per darrera a la tornada i per suposat ficant les trialeras que vaig poder...perque si no aquesta gent nomes han posat pista i algun corriol amb 4 pedres.
Recorregut en el mapa, com es veu la cursa el la rodona de l´esquerra, l´altre son bonus track meus.
 Els pics...
Trialera de la desfeta i varis...
Dilluns, i despres de tota la historia dels Reis i la mare que va parir aquestes festes...buff quines ganes ja,i parar d´anar com un borregu de taula en taula...
Doncs aixo vaig sortir tarde- nit a fer una volteta amb un colega fins que pujant per corriols al ponyclub, en un tram durillo, al fer una apretadeta amb un gir, vaig sentir un crec...i al mirar es ven quedar flipan...vaig arrancar un raid del aro de las Slr...ahhhhh, i arrancar vol dir arracar eh...de cuajo, doncs si...aixo vol dir roda nova, i precisament aquestes no sol baratetes...doncs res, poc a poc cap a casa i a començar a solucionar-ho.
Ah...i aixo no es canviar el aro...no no, aixo vol dir tot nou!! menudos son els de Mavic
 Roda darrera
 Aixo es com fer una prova de esforç...si ho trencas pujant...tot va be!!  ;)
Videos...ara uns videos en plan a saco, no tinc temps de fer res, ni musica...tot natural!!  ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada