Blog by Jordi Prieto

.

dimarts, 11 de febrer del 2014

Mega-Travessa, L´Hospitalet de Ll.-Berga-Camping Fontfreda, 150 kms i 3.400 D+

Al arribar, 14:20 h. Just per una dutxa i dinar....

Hola companys, aquest dissabte he tornat a fer la travessa en btt des de la porta de casa, a la porta del camping, una transcatalunya pero del sud al nort...sempre a munt!! la veritat...una bestiessa.
El principi es un tram que em ralla bastant, fins que no arribo a Monistrol de Monserrat, ya que tot lo de abans lo he fet mil cops i es un tramit, tot un seguit de pujar i baixar, i baixar i pujar,buff. Pero lo que mes m'agrada es despres de Manresa, es arribar a Santpedor, amb 85 kms i fer la primera parada al forn de pa que hi ha al principi del poble, menjarme en 5' una pasteta super bona i un suc i a continuar pedalant.
Aqui i en zona del Bages es molt xulu, es fa una travessa per la banda de la Torre del Moro que m'agrada molt i hem recorda a Terra de Maquis, ummmm aixo s'apropa tambe, jejeje. Despres cap els 140 kms arribo a Berga i amunnnnnnt, que falta l'ultima pujada fins al camping amb un xirimiri refrescant que no em molesta gens, arribada despres de 7h.50m ... molt satisfet i preparat per la rutteta familiar per la neu del diumentge amb raquetes!!
 Santpedor...
Esmorzar...
Cap a Berga per la Torre del Moro

Escursio amb raquetes...
 Amb la Vera i Lorena

 Carla i Vera

 David...
i jo...en un troç super guapu!!

1 comentari: