Blog by Jordi Prieto

.

diumenge, 19 de gener del 2014

2 Rutes Guapes...Divendres con la penya d´aqui Hospi...Dissabte amb Salamero & company!!


 Arribant a casa dissabte!! ja es pot portar Gore-tex fins las celles, que acabas d´aigua fins els cu..ons.!!
Divendres  a la tarde vam sortir Tony, J.Carlos i Jo a fer una volta i baixar per corriol a Can Coll i voltants, per probar la nova tija telescopica que s'ha posat el meu germà...una joguina mes, jajaja, pujadeta per les "Z" de pedres a ritmito, i anar fent fins que es començava a fer fosc i cap a casa, 49 kms i 1.200 D+

Dissabte vaig quedar amb el Javi Salamero i la colla de Sandanyola, total erem 9 bikers, i tots amb un gas que t'hi cagas!! per fer una matinal de trialeras i corriols, per la zona de can Coll pero per llocs que mai havia passat...uns circuits que han fet expresament flipants, tot aixo a ritmillo guapu i amb un xirimiri caient.
Despres a Sardanyola un bon esmorçar i a l'hora de sortir es quan estava plovent amb ganes...grosen putaden!! ara tinc que atravessar collserola d´una punta a una altre, aqui ja es vam anar el Salamero i jo sols tiran cap a Valvidriera, encara vam poder fer alguna volteta mes...aquest Javi es incombustible, cagundew...no es cansa mai!!
Finalment van sortir 65 kms i 1.900 D+ i gaire be tot trialera!!
Esmorçant a Sandanyola.
Videos ...


 Trialeras i corriols, zona 1
 Trialeras i corriols, zona 2

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada